www.planeur.net | www.netcoupe.net | www.volavoile.net
Jump to content

Recommended Posts

  • 1 month later...
Posted (edited)

Bonjour

je suis aveugle ou quoi, je ne trouve pas comment telecharger la rev1 des airspace 2010

c'est sur cette page

http://www.naviter.si/naviter/airspace-201...1.php?Itemid=80

 

?

 

anthony

Edited by anthony hubbard
Posted (edited)

Oui, cette dernière version intègre l'Autriche, pour les présomptueux...

 

Avec les palmes et le tuba ou en IFR ???:)

Edited by Luc GUILLOT

Un Ventus 2 Full Ballast, sinon rien...

... enfin, un ASK13, peut être !

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...